علت نبودن چند هفته ای من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 10 / 6 / 1390
بازدید : 1092
نویسنده : میلاد مبارکی نوین

سلام به دوستان خوبم که به وبلاگ خودشون سر میزنن.با عرض شرمندگی باید بگم که چند روز سرور لوکس بلاگ قطع بود بعداز اون هم من رفتم مسافرت که نتونستم مطلب بزارم داخل وبلاگ . در ضمن باید بگم به علت تغییر سرور لوکس بلاگ همهء مطالب وبلاگ تغییر کرده و هنوز مجوز وب سایت شدن وبلاگ صادر نشده.حتی در زمان مسافرت هم پیگیر این موضوع بودم،اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم اما بسیار امیدوارم که به امید خدا در آیندهء نزدیک به این نتیجه میرسم.

جا داره از دوستان گل مهندسی تشکر کنم که لطف می کنند و به این وبلاگ سر میزنند و مدام من رو با نظرات خوبشون خوشحال میکنند.ای کاش میتونستم اسم اون عزیزی که از همه بیشتر به ما سر میزنه رو بنویسم.چون خود این عزیز میدونه منظور من کیه ،از همین جا از این عزیز  یه تشکر ویژه میکنم و میگم که کارش خیلی درسته......

راستی باز داشت یادم میرفت،من یه چند هفته ای باز نیستم یه خورده گرفتاری واسم پیش امده که اجازه نمیده 2 یا 3 هفته به وبلاگ سر بزنم.اما در خلال این چند هفته غیبت سعی میکنم به وبلاگ سر بزنم و نظرات شما عزیزان رو چک کنم.

ترم جدیدم داره شروع میشه واسه ترم جدید کلی برنامه دارم که در آینده اعلام خواهم کرد.

امیدوارم آخرین ماه تابستون هم به خوشی و سلامتی تموم بشه.

در ضمن به اون دوستی که شماره تلفن من رو میخواست بگم که شمارهء من داخل پروفایل مدیریت موجود بود که به علت تغییرات وبلاگ این قسمت فعلا قابل دسترسی نیست.من دوتا شماره دارم اون که الان روشنه اینه 09374106857 .

فعلا یا علی خدانگهدار دوستان...................




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ به دانشجویان شهر سازی ایران اختصاص دارد و به مسائل تخصصی شهرسازی میپردازد.گاهی وقتها هم به اتفاقات و خبر های رشتهء شهرسازی ناخنکی میزند! این وبلاگ از هیچ گروه خاصی جهت نگرفته و تنها از دیدگاه یک دانشجو به مسائل می نگرد.تمامی مطالب و خدمات به صورت کاملا رایگان در اختیار شهرسازان گرامی قرار میگیرد.دوستان جهت بهره مند شدن از تمامی امکانات وبلاگ لازم است اقدام به عضویت در وبلاگ کنند. باتشکر.میلاد مبارکی نوین

مطالب و پروژه های وبلاگ شهرسازی در چه سطحی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دانشجویان کارشناسی شهرسازی آزاد همدان ورودی89 و آدرس  shahrsazazadhamedan89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com